Aynur4564 sezeryan olmuş birisi olarak normal doğumu şuan tercih ederdim kesilmek tekrar beni daha çok geriyor, sezeryanda kötü bi anın geçerse düşün ikinciye normal doğum hakkın yok gene o korkuyla sezeryana gireceksin 1 haftada anca toparlanıyorsun şuan ikinci gebelikte normal doğum olsaydım daha çabuk toparlanırdım diye düşünüyorum.