Deniiizzz isos11 anaaaa yorumlara baktım da biz minnoşuz 13+2 ama bazen kasıklarımda Ağrı oluyor hafif bir kasılma gibi ayağa kalkıp tur atınca düzeliyor sık da olmadığı için endişe etmedim ama bu durum sizde de oldu mu normal mi acaba
Canpamu isos11 35+5deyiz çift yumurta ama 32den sonrası baya zor çok şükür rabbime tabiki her an ayrı güzel
Merii52 isos11 32+5 haftalık ikizlerimle merhaba, evet süreç zorlaşmaya başladı haliyle🙈 ayriyeten serklajlı olduğum için hareketsizlik sürekli yatmak her an bişey olacak korkusu daha da zor maalesef. Ama şükür ki 19.haftadan bu haftalara gelebildik🙏🏻
Kir_papatyasiii gokyuzu777 evet bizde 30+1 olduk çok zorlanıyorum gece uykusu sıfır gün içi vücud ağrısı hararetten bahsetmiyorum bile rabbim yardımcımız olsun 🤲
cigdemusta07 gokyuzu777 aynen bende 30 ve çok zorlanmaya başladım peki yatak işini nasıl yaptınız ben henüz hiç karar veremedim ve alamadım
isos11 gokyuzu777 Allah kolaylık versin pki bebislerin kilosu iyimi neler yapılmalı kilo almaları için küveze gerek kalmasa keşke çok istiyorum
isos11 bengonca maşallah 😍 Deniiizzz bnmde ozmnkrdn beri kasık agrm hep var norml deniliyor 19 haftaym bnde
mer_vee 32+3 çok zor her gün bir önceki günden daha da zorlaşıyor hayırlısı ile zaman geçsin ve doğsunlar istiyorum artık
isos11 Canpamu bu kasık ağrısı bende hep var 19 haftayim başından beri oluyo zayıflıktanda oluyormudur acba
Canpamu isos11 zayıflıkla alakası yok bence sonuçta bebekler büyüyor ağrı olması normal ama süreklilik yapıyorsa dr danışım bence
gokyuzu777 isos11 amin canm hepimize insallah. Avokado kefir kaşar bebeklere kilo aldırıyormus bende tüketmeye çalışıyorum minikler daha cok