ftmkucuk Kızlar doktor net konuşmuyor benzetme yapıyor sadece. Son kez bende sormak istedim 11+5 iz anlayan arkadaşlarımdan fikirlerini merak ediyorum. Bu ulstrason resimleri farklı🍀
Burnosunn_annesi turkan403 fotodaki 5+6 haftalıktı simdi dah gitmedik 7+5 olduk🥲keseden tahmin oluyo diye attım☺️
turkan403 Burnosunn_annesi keseden tahmin bnm kızım yuvarlaktı ilkm ikinci fasülye gibiydi yuvarlak kız fasülye erkek diyolar keseden beli olmuyo tabiki🤭nuba gore oluyo
Burnosunn_annesi turkan403 v heyecanlı olur kaçıncı bebiş olursa olsun Rabbim saglık versinde gerisi önemli değil 🤲🏻🥰
turkan403 Burnosunn_annesi amin cümlemizin 🤲 aynen cinsiyet öğrenmek çok değişik sabırsızlaniyo heycan basiyo insanı 🤭 sizn kaçıncı gebelik
turkan403 Burnosunn_annesi ilknz ne🤭 rabbim gönlünüze göre verir inşallah 🤲 ikinciler daha farklı gibi oluyo sanki demi benmde öyleydi
Burnosunn_annesi turkan403 ilk erkek teyzesi 2 buçuk yaşında ikinci gebeliğim ilke göre biraz rahat acaba kız mı diyorum ilkte lekelenme bel kasık herşey fazlasıyla vardı bu biraz daha iyi mide bulantısı var 🥲
turkan403 Burnosunn_annesi Allah bağışlasın 🤲 erkekte leknme mi gördünüz kızda belirti kusma bel ağrısı uyku hali sivlcenme duygusallık bunlar tavan yapiyo🤭 benim üç gebelik olucak iki kızım var bunda kız dediler ama içimden ses bir umut diyo hep🥲
ftmkucuk hhilalc bu yorum bana mı canm😅 Post acıyorum farklı kişilerde kendi bebişlerini atınca karışıyor ortalık😅
Burnosunn_annesi turkan403 oy maşallah Rabbim bağışlasın 🤲🏻 Rabbim gönlündeki cinsiyeti en hayırlı en güzel şekilde nasip etsin duanı kabul etsin sevindirsin inşallah💚çok çok içtenlikle ettim🥰