MNesemm Kızlar size bir sorum olacak karnımın ustune yarimi acayip yanmam oluyo birde sık idrara çıkıyorum bat bugün ama olmadım beklemedeyimm tes yaptım dün silik çıktı
Merve-2558 MNesemm test silik çıkınca bi şüphelerim kanda kesin olur yanılma payida var o testlerin evt olabilir belirti
MNesemm Merve-2558 işte bn su testlere pek güveni. Olmuyoo o yüzden beklicem ama şu bir haftadır coom yani idrara çıkıyorum birde kasıklarımda yanma var birde akıntım
Mom6535 MNesemm bu test fiyasko yanıltıyor inşallah vardır erken gebelik testlerinde sadece 2 tanesi güvenilir gerisi berbat yalancı pozitif veriyor
MNesemm Mom6535 evet istiyorum inşallah vardır Çarşamba yakdar beklicem olursam hayrlisi olmasam bir umut dicemm
Mom6535 MNesemm kan vermesen test yapıcak olursan prodector alıp yaparsın beni hiç yanıltmadı o test 🫶
MNesemm Mom6535 tam cnm öyle yapcam ama baktım olmadı test de yapmam direk Dr gidicem inşallah rabim nasip eder
sevggialan Silik çıksa bile gebelik oluyor canım ama hemen çıktıysa yani uzun beklemede çıkıyor yoksa her zaman galiba
MNesemm sevggialan cnm yani ilk yaptigimi paktim hiç bişey yok hemn ettesi günü oldu yaptım böyle çizgi çıkardı işte bilmiyorum Çarşamba kadar beklicem baklm inşallah vardır nasip bence bu iş