matisse Bugun doktor kontrolum vardi nstye girdim. Doktor agri ve kasilmalarimin oldugunu ve cok erken oldugunu soyledi 😱 gecen hafta da ayni sekilde cikmisti.. 2 tane serum yazdi. Kan idrar istedi. Tekrar nstye girdim yine kasilmalar cikti. Dinlenmemi 1 hafta sonra tekrar gelmemi soyledi. Ben bu agrilari normal karsiliyordum ama degilmis 🤔 serumda da herhngi bi ilac filan yoktu. Cok anlayamadim. Boyle bi durum yasayaniniz var mi?
blackpearlpnr matisse Ben de 34 haftalık hamileyim ve benim de kasılmalarım oluyor,doktor düzenli değilse korkma demişti ama bu aralar fazla oluyor taş gibi kesiliyor,bakalım ben de çarş günü ilk kez nst’ye giricem
Aselnaz33 matisse 33+4 haftalığım bi kaç gün önce kızım toplanıp semsert oluyordu adet ağrısından fazlaydı ağrısı sonra baskı felan yapıyordu vajinaya doğru tamam doğuruyorum dedim yani .. doktorum acile gidip nstye bağlan dedi ve sıfır sancı çıktı 🤦🏻♀️ Ağrıdan duramıyorum dedim bebek çok harektli dedi 🤦🏻♀️ Ve halen sancısını çekiyorum ama nst bişey çıkmıyor anlamadım
Sevuz matisse ben yaşadım ve 36. Haftada mecbur sezaryene alındım. İlk çocuğum da Sezaryen olduğu için kasılmaların iç dikişlerde kanamaya sebep olacağını söylediler. Normal sezaryen tarihinden 3 hafta önce alındım.
matisse blackpearlpnr bana da nstye girmelerim baslamadan once normal demisti ama artik nstye girmeye basladim ve kasilmalar sancilar oldugunu soyledi. Acaba cocugun kaskati kesilmesinden farkli bir sey mi bu cikan sanci anlayamadim :)
matisse Aselnaz33 ben de ayni seyleri yasiyorum nstde cikan bunlar mi yoksa benim farkinda olmadigim kasilmalarim mi var anlayamadim. İlk gebelik olunca ayirt da edemiyorum :/
matisse Sevuz benim ilk dogumum olacak Allah kismet ederse :) bizim cocuk biraz aceleci galiba. Doktorumuz da tam bir sey demedi ben boyle endiseli kaldim. Ya erken gelmek isterse diye bi telas aldi bizi hazirliklarimizi bu hafta tamamlayalim dedik. Sagsalim saglikli gelsinler de :/
Irmyldm9 (30+4) Ben de daha 2 gün önce çıktım hastaneden. İstifra bel ve karın ağrısıyla gittim açılmam yoktu fakat düzenli sancılardı 2 gece yatışım yapıldı serumlar ilaçlar ciğer geliştiriciler derken anca evdeyim. Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla hayırlı zamanda kucağımıza versin. 💓💓