BKZ Ben bu ay beş gün erken adet oldum. Ama adetimin sürdüğü her gün de birer damla şeklinde oldum. Test yaptım negatif çıktı. Çok tuhaf bir durum yaşıyorum. Bilen var mı?
dygsss BKZ negatifsi yerleşme değildir yerleşme kanaması kısa sürüyor bi kerelik bişey adet olduysanız hamile değilsiniz🤷🏼♀️ istiyorsanız bi kan verin
Dlkkdr6431 Yerleşme kanaması çok az olur damla şeklinde az ve açık renkte olmadı geçirdiğinden emin olduktan sonra tekrar test yapın olmadı kan verin