Bugün 6+0yim dün gittim ilk defa kese var yolk sac var dedi bebeği göremedi. Devlete gitmiştim haftaya gel kalp atışını duyalım dedi. Daha önce 1 düşüğüm 1 normal doğumum var kızımda kan sulandırıcı kullanmıştım kendim başladım haftaya soracağım bakalım ne diyecek.