Ben göremedim canım, yükselebilir tabiki ama hamilelik bu kadar erken belirti vermiyor tecrübelerime dayanarak söylüyorum ben de 1 hafta önceden belirti arardım ama gecikmenin 1. Haftasında başladı belirtiler. Ve 2 hcgnin hamilelik olmadığını sende biliyormuşsun çok ümit etme adetin geçerse yap test, bu kadar erken yapmak sadece seni strese sokuyor emin ol stres olmuyorum diyorsan da oluyorsun yapma kendine bunu