merhaba arkadaslar benim adetime 1 hafta var gebelik testlerim negatif birde ovulasyon testi yapmak istedim ve bugün yaptim bu sekilde belirgin bir sekilde cizgiler cikti yumurtlamam gecmis oldugu icin bu testin ikinci cizgisi daha acik olmasi gerekmiyormu cünkü baya koyu iki cizgi görüyorum 😏