Mervkkk Kızlar selam buzdolabım bosh 3yıldır kullanıyorum. Eşim iş yerine götürücek eve yeni alıcaz. Lütfen kullanıp memnun kaldığınız buzdolabını yazar mısınız???
fairytale_ Mervkkk arcelik kullanıyorum 3 senedir memnunum beyaz eşya sans işi diye düşünüyorum 🌸 arcelık yan bayısı altus var fıyat olarak uygun oda guzel kullanan yakınlarım memnun
Hamide_00 Mervkkk 5 yıldır Arçelik kullanıyorum bütün eşyalarm Arçelik hiç bi sıkıntı yaşamadım bunca sene
Mervkkk fairytale_ derindondurucu ve kurutma makinem Arçelik aslında güzeller ama buzdolabı olayı çok başka sebzeler buruşuyor 2 günde bazen
Buketttttttt Bosch kullanıyorum 5 yılı geçirdik 3 kez taşındık gayet iyi sağlam çıktı maşallah ama biraz şans işi elektronik eşya
fairytale_ Mervkkk ben kullanıyorum ama burusma vs olmuyor dedıgınız sekılde belki derecesındne kaynaklı olabılır uzun sure sebzeyı meyveyı tutuyor bozulmadan