Yektek22 Kızlar normalde adetim 4 gün sürer. Bu son ay 2 gün sürdü bitti. Bazı postalarda okudum adeti kısa sürdüğü ay hamilelik gelmiş vs diye böyle başına gelen oldu mu acaba?
fairytale_ Yektek22 en az üç gün surmesı lazım adet saymak ıcın canım 2 gune adet sayılmaz suphen varsa bı test yapabılırsın yada bı doktora gıdebılırsın duzenlı adet görüyorsan
Dlkkdr6431 Yektek22 bende öyle biliyorum 2-7 gün normal ben 1 gün adet görmüştüm ama hamile değildim kalmadım da ve normal denildi
Yektek22 Dlkkdr6431 post gördüm bir kaç tane adetim ilk kez kısa sürdü o ay hamile kaldım vs diye her şeyden umut ediyorum