artikboyle haftadan sonra çalışabilir raporunu özel hastanede verebiliyor mu? Yoksa devletten mi almamız gerekiyor
emineee118371837 ayse5487 tamamdır teşekkür ederim. Peki kadın doğum doktorundan çalışabilir raporu alıp aile hekiminden günlük rapor alabilir miyiz, rapor aldığımızda çalışabilir raporumuz yanmaz değil mi
ayse5487 emineee118371837 çalışabilir aldıktan sonra alınan raporlar gününüzden düşüyor diye biliyorum yani izninizden
Mayefk emineee118371837 çalışabilir raporunuzu aldığınızda muayene olduğunuza dair belge de isteyin doktorunuzdan ekstra rapor vermenize gerek yok iş yerinize
Gizemalp emineee118371837 çalışabilir raporu aldığınızda izin veya rapor kullanamazsınız 37 de çalışamaz alıp kuruma ibraz etmelisiniz
aybukee10 Gizemalp 32.haftada çalışabilir raporu aldıktan sonra 37e kadar normal aile hekiminden rapor vs alınmaz mi
Gizemalp aybukee10 37 haftaya kadar bir fiil çalışıyor olmayı kabul ettiğiniz için alıyorsunuz raporu
emineee118371837 aybukee10 işte bende onu merak ediyorum. Sonuçta aynı doktor değil ve günlük hasta olup rapor alabiliriz sonuçta değil mi