Arkadaşlar merhaba, geceden beri ara ara belimden ve alt kasık bölgemde ağrılar oluyor. 36+3 haftalığım. Bebek sertleşiyor toplanıyor gibi oluyor ağrı girdiği zaman. Regl ağrısını anımsatıyor ağrı girince karnımda dolanıyor sonra gidiyor. Takip ettim 3 4 dakikada bir oluyor en fazla da 1 dakika sürüyor. Nişan ve su gelmedi sizce bu doğum belirtisimi. Bu şekilde olan varmı aranızda. Dün gece sırtıma ılık su torbası koyunca rahatlattı şimdi yine deneyeceğim. Hastaneye hemen gitmek istemiyorum açıklık falan yoksa durup durup muayene ederler diye düşünüyorum biraz daha evde sancıları karşılamak istiyorum.