Canım eğer anne sütü az geliyor kilo alımı azsa ona göre ver tamam mı bence çok erken. Benim sütüm az geldiğinde ben aptamil gibi mama alırdım 60cc sabah akşam verirdim doysun diye. Az da gelse sık sık emzirirdim Hani oturamıyor ya daha kaşık mama için bana göre çok erken yine de danış doktora