Korkutmak ya da yanlış bilgi vermek gibi olmasın ama benim çatı ağrısından sonra ertesi gün doğuma gittim.
1 1,5 hafta belimden kalçama bacaklarıma ağrı vuruyordu, doğumdan önceki gün sabah başlayıp akşama doğru şiddetlenen çatı ağrım başlamıştı. Akşam 6,5 gibi acile gittim çatı muayenesinde 1 cm açılmam çıktı. O gece 4,03 geçe sancılarım başladı o gün bebeğim doğdu. Takip edin sancılarınızı tek tek not alın. Düzenliyse 5 dknın altına düştüğünde hastaneye gidin