Kızlar 31+4 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim 2 aydır falan akıntılarım çok oluyordu doktor normal demişti ama 1 haftadır daha da çoğaldı su gibi akıntı oluyor ama o akıntının içinde de beyaz kremsi bişey oluyor suyum mu sızıyor acaba salı gününe randevum var ama içim rahat değil aynılarını yaşayan varmı?