Onurbanuu Selamlar reglım uygulamaya gore ve benımde tahmınıme gore 2 gun gecıktı. Bel kasık agrısı ve mıde bulantısı cekıyorum ne kadar zaman beklemelıyım test ıcın sızce? Boyle yasayıp hamıle kalan varmı? tup bebek ıcın gün sayıyorduk cunkı
2418 Onurbanuu Benim 2 gün gecikmeyle kan verdim negatif bugün 4. Gün sonuç ne bilmiyorum adet sancısı çekiyorum maa adet olmadım daha bugün 4. Gün 🥹
Annekuzusu066 2418 yaa benle aynı gün bende daha olmadım ara ara karın ağrısı oluyo sadece test cuma yaptım negatifti
Onurbanuu isimsiz19 yarında bekleyıp ertesi gun test yapayım dedım cıkarsa eger ozaman daha net oljr dıye dusundum
isimsiz19 Onurbanuu ben reglime 3 gün kala öğrendim bence o kadar beklemenize gerek yok imkanınız varsa şimdi yapın varsa çıkacaktır
2418 Annekuzusu066 hamilemiyim acaba bel ve kasık ağrısı var bugün gecikmenin 4. Günü 2. Gün kan verdim Perşembe ye kadar adet olmazsam Perşembe tekrar kan verecegim
Oyku2602 Selamlar benim de bat 29du hala regl olamadım. Ama test falan da yapmadım. Eğer yarında olmazsam test yapmayı düşünüyorum. Normal test mi yapmalıyım yoksa erken gebelik mi fikir verebilir misiniz