merveabdullahates 3 kez gelişim geriliği sebebiyle erken doğum yaptım, gelişim geriliği su azlığına ve gebelik zehirlenmesine dönmüştü. İlki çok küçüktü 960 gramdı, diğer 2 bebeğim biri 2 kilo diğeri 2400 gram doğmuştu. 2 kilo olan küvezde 1 hafta kaldı diğeri kalmamıştı. Gelişim geriliği sebebiyle su azalıyo, genelde 37. Hafta üzerine bırakmıyolar