Benimde şu an 9+4 sat’a göre ama doktorum bu kadar büyük olmadığını söyledi henüz bebeği göremedik çarşamba günü son kontrolüm var doktor o zaman bebeği görmeliyiz dedi ona göre sağlıklı mı değil mi söyleyecek birbirimizin duacısı olalım inşallah hayırlı haberlerimizi verelim buraya😢❤️🙏