Perşembe gününden beri progestan kullanıyorum. Halâ kanamam devam ediyor. Dün acile gittik,ilk kez kahverengi lekelenmeden regli kanı gibi gelmeye başladı ve halâ devam ediyor. Kalp atışı var,bir sıkıntı yok. Progestan kullanan arkadaşlarımız böyle bir durum yaşadıysa kaç gün de kanamanız kesildi? 😢