mira_0102 Çok şükür iki evladım var ,üçüncü gebeliğimde kürtaj oldum, dördüncüde ise düşük yaptım ,yaşayan varmı aynı durumu , doktorum genetik testi önermedi , eğer birdaha kayıp yaşarsam öyle yapacak ,ne yapmalıyım sizce
Deleted33000 mira_0102 canım üzme kendini benimde iki çocuğum var 2tane de düşük yaptım benim doktorum da testlere gerek duymadı şimdi tekrar hamileyim 9+2olduk 6haftadan beri lekelenmem var bu gebeligimin başında doktorum iğneye başlattı ama bu kez de kanamam çoğaldı iğneyi bıraktım sadece progestan iğne ve fitilini kullanıyorum rabbim neyi nasip ediyorsa onu yaşıyoruz
mira_0102 Deleted33000 yine aynı şeyleri yaşiycam korkusu var ,rabbim hayırlısını nasip eylesin inşallah