Doğumdan sonra geçecek hepsi. Doğuma girerken bende öyle hissediyodum ama ordakiler çok iyi sakinleştirdi. Bir de eğer bu korkularınzdan bahsederseniz size serumdan sakinleştirici de verirler. Zaten konuşarak da sizi sakinleştiriyolar merak etmeyin. Çok güzel geçecek onun sesini duyunca dünyanın en güzel anını yaşamış olacaksınız🙏🏻🥹