Yarın arkadaşım gelecek sürekli görüştüğüm biri ama öğlene doğru geleceği için yemek filan da lazım fakat hem hamileyim hemde daha iki yaşına basamamış bi kızım var açıkçası en basitinden bir iş yapsam sorma çok ağrı çekiyorum o yüzden evde bulunan şeylerden ikram etmek istiyorum yanına da çay sonra kahve Faslı filan gelir
Dolaptan yaptığım poğacam var bide kalbıra bastı yapmıştım atmıştım dolaba o var dün akşam kurabiye yapmıştım o var yanına da bir makarna salatası yapayım diyorum 3-4 çeşit bişey sizce güzel mi