_Nazendeem Kızlar diğer ay kimyasal gebelik geçirdım ve ondan sonra korunmadım bu ay aşiri anı baş dönmelerı kasık ağrısı adet olucak gibi ağrı rahimde arada batma ve bugün de bel ağrısı şeffaf akıntı başladı bat 8 dayanamadım erken gebelık testi yaptım çıkmadı çok mu erken yaptım acaba böyle olup pozitif gören var mi kızlar
Selmagkk _Nazendeem benimde aynı şekilde iki ay önce kimyasal gebelik geçirdim aynı belirtilerle öğrendim ama ben 3 4 gün gecikmesini beklemiştim biraz daha zaman geçsin öyle yap derim canım bu ayda pek belirtim olmadı iştah artışı dışında bakalım hayırlısı olsun hakkımızda🥰
_Nazendeem Mini_baby günüm geçsin öyle verım kani ama teste dayanamadım silikte olsa çıkar sandım çıkmadı
_Nazendeem Ftrhn yaaa umut oldunuz inşallah benimde sonra çıkar çıkmaması moralimi bozdu belirtiler var çünkü
isimsiz19 _Nazendeem daha henüz testte çıkması için çok erken sabredin biraz adete 1 2 gün kala yapın
_Nazendeem isimsiz19 yaaa ne bilim çok silikte olsa çıkar diye düşündüm ama çıkmadı adetın geçmesini beklerım artık
Vildannnnn Bat 7 Aralık ben de yaptım silik çizgi çıktı sonra kan vermeye gittim negatif dendi. İlk denememizdi. Kanda negatif olduğuna göre geçti artık bu ay.
_Nazendeem Vildannnnn hangı markaydı test oda önemli çünkü bu test silikte olsa var demektir çok güvenilir bi test bu ben iki yıldır Prodoctor kullanıyorum yoksa yoktur ama varsa az değerde olsa çıkıyor benim diğer ay gebelik oldu en az degerı bile silik cıkarmiştı
Patito__ _Nazendeem erken gebeliklerde bile adete 6 gun kala bakiliyor cikmayanda oluyor hatta. Bence cok erken İnsallah tez vakitte saglikla nasip olsun.amin
_Nazendeem Patito__ haklısınız ya çok erken yaptım dedıgınız gibi bi kaç gün sonra yaparım artık yine