15 ay bitti 16 ayın içine girdim evliliğimde korunmasız ilişkiye rağmen gebe kalamadım .12 ay boyunca denedik 13. Ay da rahim filmi sonrası gebe kaldım ve dış gebelik ile sonlandı ayrıca pkos var ama hafif adetlerim düzenli . sol tüpüm alındı bugün ilk denememiz olucak doktor onayı doğrultusunda ama aklıma geldikçe üzülüyorum acaba olur mu olmaz mı gecikir mi ya da bir gez kötü de olsa gebe kaldım tekrar gebe kalır mıyım diyorum yememe içmeme dikkat ediyorum yürüyüş yapıyorum bir de sol tarafta gebelik oldu sol daha mı aktifti diyorum kendi kendime yada tesadüf müydü diyorum bilmiyorum düşünmeden edemiyorum bu ay da solda ki yumurtam sağa göre bir tık daha büyükmüş sağda büyümeye devam eder dedi doktor tatmin olmadım yorumlarınıza bilginize deneyimlerinize ihtiyacım var lütfen ….