En mantıklısı adet geçikme olduğunda test yapılmalı bu şekilde insan üzülüyor cikmayınca ve kafaya takmamalı bunu piskoljk olarak hamile sanıyoruz kendimizi miğdemiz bulanıyor kasıklarmz ağrıyor düşünüyoruz acaba oldu mu diye aslında hepsi adet belirtisi de olabilir