Kızlar bebegimin 2 bucuk aylık dogdugundan beri gaz sorunu çekiyoruz bugün gene acillik oldu aglama nobetine girdi sabah sabah lavman yapıp yolluyorlar belli bi süre rahatlatıyor sonra gene aynı benim gibi olan varmı bu süreci nasıl yonetiyorsunuz neler kullaniyorsunuz bebegi rahatlatmak için tavsiyelerine ihtiyacım var 🌸