Hayırlı günler arkadaşlar benim içimde bir soru cuma günü kan tahlili 4900 bugün 6095 çıktı şükür cuma günü karından kese görüldü doktor tahlil yap demedi ama önceki 3160 di o yüzden çok artış demedi bende bugün yaptım artış var ama az mı böyle olup sağlıklı gebelik olan var mı lütfen fikir verin kötü düşünmek istemiyorum hiç ama bir yandan da Allah’ım hayırla sağlıkla herşey yolunda gider inşallah hepimiz amin