Mimoxacice Hepinize merhaba 22 23 gibi çatlamam oldu değerlendirdim. bugün test yaptım anlık geldi ilk idrarla falan değil negatifti çöpe attım kasığım ağırdı gibi oldu bi bakayım dedim saatler sonra https://hizliresim.com/9ud10sh böyle olmus ama ıslanmısta yani çöpün içinde kusura bakmayın saçma biraz ama bu çizgi değil dimi bi bilemedim yorum almak istedim
Mimoxacice Mimoxacice https://hizliresim.com/aj9z3a5 ıslandığı için kuruma çizgisi oldu sanırım hayırlısı artık teşekkür ederim tekrar
Mimoxacice adatuna yani bende öyle düşünüyorum başka testim yok deneyemedim görünce bi bilemedim reglime 5gün var zaten teşekkür ederim
Mimoxacice S1104 reglime beş gün olduğu için kan vermek istemedim başka testim yok bi kaç güne temin edip deneyeceğim anlık görünce kendim yorumlayamadım fikir almak istedim deneyimsizim bu konuda. Teşekkür ederim
S1104 Mimoxacice bazen testler bizi yanıltabiliyor umarım istediğimiz gibi olur herşey inşallah hamilesinizdir☺️🙏
Mimoxacice S1104 çook teşekkür ederim ilginize evet istiyorken hele yanılmaya daha açık oluyoruz. Hayırlısı inşallah teşekkür ederim 🥰
Nursotu S1104 benimde 20 yumurtlama 21 catlama az önce test yaptım megatif ama erken gebelik testi değildi fark eder mi 🥹
Mimoxacice Nursotu suan erken aslında ikimiz içinde en net 14 gün diyorlar ben yapmayacaktım anlık istek geldi. İkisinde de henüz çıkmayabilir regliniz ne zaman en net gecikmeden sonra da diyorlar
Nursotu Mimoxacice bugün 10. Gün merak ettiğim icinn denemek istedim 😊 Yani catlamaya gore 4 Aralık adet olmam gerekiyor diğer adetle arasi 17 gün oluyor normalde takvim 9 Aralık gibi gösteriyor çokta düzenli değildir adetlerim
Mimoxacice Nursotu bende de düzensizlik oluyor aynen aramızda bir gün var catlmadan sonra erkenden gören de var evet ama 14 ve sonrasında görende çok var hayırlısı umarım gönlümüzce olur. Belirtileriniz var mı?