Yenianne6161 Önümüzdeki ay doğum yapacağım ama sezaryenden korkuyorum, daha doğrusu bu belden asagi uyuşunca telaş yapar mıyım diye korkuyorum önerileriniz var mı tecrübeli anneler yazabilir mi ?
Birbebekannesi01 Yenianne6161 korku değilde nasıl olacağını bilmediğim için bende merak ediyorum açıkçası ilk dogumum zorluydu ben sadece yoğun bakım sürecimi hatırlıyorum o yüzden bu kez hersey güzel geçsin diye bol bol dua ediyorum Allah büyüktür 🤲 sağlıcakla gelsinler inşallah
Musel Yenianne6161 benm ilk gebeliğimde sezeryan oldu belden uyuştum bi skntım olmadı ikinciye hamileyim benim doğumumda ocağın ilk haftası ama ben bile korkuyorum hemde belden uyuşmalı sezeryan doğum yapan biri olarak ve hiçbir sorun yaşamamışken yinede korkuyorum bunun önüne geçemeyiz bence ☺️
Eboz Yenianne6161 Korkmayın rahat olun makyajınizi yapın pozitif gidin benim ilk doğumumda yapmadığım o kadar şey varki yurumeye korktum korkma yürü yurudukce iyi oluyorsun ağlamıştım korkudan neden o kadar ağladım anlamıyorum kahvenizi için vucuttan narkoz atilsin sezeryan doğumdan mi psikolojik olarak mi bilmem ama kendimi kotu hissettim sakin oyle hissrtmeyin hissettireni uzaklaştırın bence bu dünyaya kendi bedeninden çocuk getirmek çok guzel birşey kızım 2 yaşında keşke geriye sarsam zamanı diyorum 🌼💛
BT- Yenianne6161 Ben panik yapmıştım ve doktora bunu söylemiştim hazır mısın dediğin de hazır hissetmiyorum dedim bi sakinleştirici yaptılar ondan sonrası pamuk gibi geçti 2.sezeryanimi olucam ve yine sakinleştirici yapmalarını isticem sende baktın panik oluyorsun söyle doktoruna mutlaka yapar
sacmalamakizim BT- Merhaba merak ettiğim bir şey var da sormak istedim, bende 2. Sezaryenimi olacağım bu ay, ama bende panik atak var, sakinleştirici gerçekten işe yarıyor mu ya, ne gibi bir etkisi oluyor mesela?
BT- sacmalamakizim Yani uykuyla uyanıklık halinde oluyorsunuz, bir uykuya dalıp bir uyaniyorsunuz ne olduğunu anlamadan bitiyor, ben bi bu konuşmayı hatırlıyorum birde kızımı gosterdikleri anı hatırlıyorum en son da anestezi doktoru hadi artık gidiyorsun dedi tamamen kendime gelmiştim ameliyathaneden çıkarken
ZehraZeynepDuru Bende yarın 2. sezeryan doğumuma gireceğim ve evet çok korkuyorum şimdiden başıma ağrı girdi midem bulanıyor. Birde ilki özel hastanesi bu sefer devlet hastanesinde olacak o yüzden istediğimde sakinleştirici veya ağrı kesici yaparlar mı bilemiyorum.
Yenianne6161 Neyse yaşayıp göreceğiz bakalım bi şekilde 😀😀 sağlıkla dogsunlar da biz bi şekilde iyileşiriz Allah’ın izniyle