ben gebeliğimi çok erken öğrendim 3. haftamda 7.60 ile öğrendim öğrendiğim gece pıhtılı kanamam oldu ertesi gün azar azar lekelenmem devam etti doktora gittiğimde %99 düşük yaptın kan vermene bile gerek yok dedi ama ben kendi talebimle kan verdim ve 35 çıkınca direkt hastane ve doktor değiştirdim 2 günde bir kan verdim ve düşük olmaması için progestan verdi ilacı içerkende ara ara kanamam oldu 6. haftamda hem bebeği hem kalp atışlarını duyunca içime birazda olsa su serpildi neredeyse 8. haftama kadar ilaç kullandım. Zor bir dönemden geçince 10. haftamda fetal dna yaptırdım şuan 17+2 olduk çok şükür oğlum sağlıklı bu süreçte en önemli olan şey stresten uzak durman negatif konuşanlara kulağını tıka Allah büyüktür yardım eder sen yeter ki güzel düşün olumsuz konuşan bir doktora denk gelirsen başka bir doktorada gözükmeni tavsiye ederim. Her şey gönlünce olsun 💗