Kızlar merhaba 9+3 haftalık hamileyim idrar tahlili yaptırdım protein cıktı biraz arastırdım gebelik zehirlenmesi diyo internetten ama bazı yerlerde 20 haftadan sonra cıkıyor gebelik zehirlenmesi diyo bu kadar erken haftada cıkan oldumu acaba çok korkuyorum