Canım öyle planlı ve beklediğin bir haber varken ilaçlarına dikkat etmelisin.Gebeliğin ilk ayları en önemli zamanları.Burda kimse bişey olur yada olmaz diyemez ama sen her zaman tedbirli olmalısın.Bence ilaç almaya devam etme.Çok kötü hissedersen kendini parol doktorlar genelde öneriyor ki benim doktorum onada karşı ama ..