Kızlar merhaba. 37+2 hamileyim inşallah yakın zamanda doğururum. 😂 Doğumdan sonra korse kullanmak istiyorum ama çevremdekiler zayıf hamile kaldığım ve kilolu olmadığım için gerek yok diyorlar. Emin olamadım açıkçası. Bana ne kadar da olsa sarkma olurmuş gibi geliyor. Sizlere de danışmak istedim. Kullanıp faydasını gördünüz mü?