Bende gebelik istiyodum olmuyodu hormon testi yaptırdım bu hormonum çok yüksek çıktı . Doktor bu yuksekken hamile kalman mümkün değil dedi . Bir ay sonrası için emar günü verdi . Beyinde bunu tetikleyen ne görelim diye. Bende emar a girmeden ne olur ne olmaz test yapayım dedim pozitif çıktı. Şuan 36. Haftdayim …. Olmmazlari olduran var. Merak etmeyin 🙏