34+2 deyim. Kızım olacak bir de oğlum var. Oğlumun ismini eşim koymuştu şimdi ben çok kararsız kaldım. Aslında oğlum kız olursa bile koymak istediğim bir isim vardı MERYEM GÜLCE. ama şuan o bile içime sinmiyor. En son çareyi begendigimiz isimleri kağıda yazıp oğluma kura cektirdik oda benim o ilk istediğim ismi seçti tesadüfen MERYEM GÜLCE😊 sizce nasıl?