CengizBurcuSaylk çok çok geçmiş olsun benim çoğul gebelik olduğu için erken doğum olacak o yüzden haftasında yaptırdım ben de iğneyi doktorumun tavsiyesi üzerine benim ki de 4 taneydi iki doz akşam iki doz sabah 12 saat arayla yaptırdım. Allahım en hayırlı zamanda sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah evladınızı🤲🏼