Dlkkdr6431 ay bende öyle düşünüyorum.Yumurtlama günümü başka hesaplamıştım bir sürü test yaptım negatif tabi.Şuan 25 kasımı çatlsma olarak baz alıyorum bakalım ama benimde sizin gibi hiç umudum yok.Regl olacak gibime geliyor düşünmemeye çalışıyorum ama elimde değil😅Çıkmayacağını bildiğim halde test yapıyorum artık takıntı haline geldi ama Salı yada çarşamba yapıcam bu sefer 9-10.gün oluyor