azranrctrsmn Bercestee evet benimde sürekli geliyodu hatta bi 35 haftalıkken uyurken sütüm hep akıyodu yatağa sarı renkte
babyiscoming_ Bercestee benim 15.haftadan beri geliyor. Duştan sonra akıyor hatta. Doktorum normal dedi çok erken gelmeye başladı benim. Süt kanalların aktifleşiyor artık. Sadece sıkmaman göğüslerini uyarmaman gerekiyor. Eğer sıkarsan erken doğumu tetiklermişsin
Tospkkk Bercestee çok normal tabii ki, bende de daha 5 aylıkken gelmeye başlamıştı erken olduğu için korkmuştum ama normalmiş
Bercestee Tospkkk ben de erken olduğu İçin korktum bir de bende suyu da fazla ondan da bir korku saldı🙈
Tospkkk Bercestee yok canım ya 8. Aydasın nerdeyse daha 20. haftamda gelmişti 😅 ne olur ne olmaz diye genel cerrahiye de gitmiştim ben koku olmadığı ve kan gelmediği sürece normal demişti bir de iki göğüsten de geliyor mu diye bakmıştı
Bercestee Tospkkk gidemedim doktora bir randevu alsam 2 hafta sonraya var ben de buraya sorayım dedim iyi ki sormuşum içim rahatladı🥰
Nazo_avlu Bercestee gayet normal benım 16. Haftada baslamıstı sıvı gelemeye suan 39 haftayız hiç kesilmeden devam etti
Mlsaa99 Benimde 30.haftada gelmisti 2-3 gun surmustu ustumu batiriyordu uyandigimda lekeler oluyordu pijamalarimda . Kimseye soylenmezmis nazar degmesin diye sozde ben soyleedim bir kac kisiye durdu sonra kesildi simdi dusunuyorum acaba sütüm olur mu diye 🙄