Ayaklarımda çok ödem var karnım da biraz büyük. Kendimi iyi hissediyorken aradan cıkartmak istedim. Son süreçte nasıl olacagımı bilmiyorum sonucta. 28.haftada bebegimin yıkama ütüleme yerleştirme islerini hallettim. 29. Haftaya giriyorum bu hafta da kendi eksiklerimi tamamlayacağım. Yıkama ütülemeden sonra hastane cantamı da hazırlayacagım akmaz kokmaz. Neee olabilir ki ? 😂 max 30-31 de bitirmiş olurum. Z raporu vermek istedim 😂🙈