helloandhello Senanur07 ayyy çok güzel. Pratik Birşeyler yapmam lazım benimde 7 de evdeyim yemeğim yok 😌
Abilikardesli helloandhello beceriklidir maşallah işte çalışıyor gelmiş yemekleri yapmış evi toplarlayıp geri işe gitmiş 😍
dika helloandhello karnıyarık nohutlu pirinç pilavı Salata Yoğurt Kola sarı olan ama canım aşırı istediği için aldı eşim oda küçük boy normal de hiç içmem 8 aylık hamileyim bu 3. Defa içişim dikkat ediyorum ama
helloandhello dika iç birşey olmaz ben bazen bir bardak içiyorum çay kahve tüketmeyin bugün dengeler kaifeini. Ellerinize sağlık 😍
dika helloandhello teşekkür ederim fazla tüketmiyorum zaten kahve hiç sevmiyorum çay daha çok seviyorum onuda eskisi kadar yok sizede afiyet olsun 🍀
Alya05 helloandhello merhaba Benm yemeğim kelle yanına bulgur pilavı yeşillik az dolmada var dolapta bugünü böyle bitirmiş olacaz yarına allah Kerim doğrusu yarın içinde et sosladık attım dolaba onuda ızgaraya yollıcam 😋😋😃😃😃