Burcin35- Kızlar merhabalar hamileliğinizde çatlak kremi olarak ne kullanıyorsunuz önereceğiniz bir yağ vs var mı
Gokturkmom_ Burcin35- Bio oil,kakao yağı kremi son zamanlarda da hindistan cevizi yağı kullanıyorum gün içinde dönüşümlü olarak sürüyorum .Son haftalar olduğu için günde 3 defa kullanıyorum.Daha çatlağımız yok 36+6 olduk