Bebisveannesiiiiii valla ben orda doğum yapmayı düşünüyordum ama resmen para tuzağı muayene gitcektim bana muayene ücreti 850 dedi tamam dedim randevu oluşturdu oraya gittim bu sefer muayene ücretini 1500 tl olarak istedi neden dedim eşimin sgk var indirim yapacağına onu söyledi bana sgk var o yüzden falan bişeyler söyledi doğum ücretini sorduğum da telefonda da farklı farklı ücret söylediler ilk 18 dedi bi kaç gün sonra tekrar sordum 24 demişti anlam veremiyorum birbirlerinden haberleri yok heralde çalışanların tam bir hayal kırıklığı