qizcee_ Haftadayim suyum geldi kese kendini yenileyenilirmis hastane yatisim yapildi bu surecte ekstra yapabilecegim onerileriniz varsa yazarsaniz sevinirim en başta dualarinizda yer verirseniz bana cok sevinirim 🥺
QueenMommy qizcee_ Çok geçmiş olsun Rabbim yardımcınız olsun benm bildiğim havuç suyu öneriyorlar bunu doktoruna yada arastırıp içebilirsin yaşamadım ama birkaç yerde havuç suyunu yazdıklarını gördüm
_mucizem_ qizcee_ yeni doğan yoğun bakım hemşiresiyim. Bi hastamızın 19. Haftada suyu geldi ve 32. Haftaya kadar bekletti doktor. Tuvalet dışında ayağa kalkmasını yasakladı ve bebiş de anne de sağlıklı şu an 10 yaşına geldi bile ☺️ kürtajı kabul etmeyin iyi doktor araştırın ve tuvalet dışında Ayağa kalkmayın: umudunuzu kaybetmeyin ❤️
Bnguuu_102 Sakın bebeğine kendiliğinden bir şey olmadıpı sürece kürtajı kabul etme bebeğin susuz kalmaz kalamaz eğer kese 1-2 güne kendini yenilerse çünkü sürekli şu kendini yeniliyor merak etme allah onu sana bağışlasın hayılrı evlat etsin inşallah sana 💜
Hayalimilay qizcee_ Bol bol İnna fetahna leke fethan mübiyna ayetini okuyun.Rabbim yavrunuz size bağışlasın🤲🏻Hangi şehirdesiniz bilmiyorum fakat Prof.Dr.İsmail Özdemir hocayı mutlaka araştırın bu tür durumlarda İstanbul da bir numaradır kendisi.
qizcee_ QueenMommy teşekkür ederim içmeye baslicam birazdan insallah iyi gelir dualarinizi eksik etmeyin 🥺❤️🩹
Bnguuu_102 qizcee_ sadece havuç suyunun üstüne düşmeyin oda çok faydalı ama onun dılında en az 3 lt su içmeniz gerekir sürekli şu için 💜
qizcee_ _mucizem_ içime su serptiniz moral de cok onemli ve kendimi iyi dusunmeye yoruyorum allah hakimmda hayirlisini versin bebegimin kalbi durmadigi surece kurtaji kabul etmeyi dusunmuyorum ama zaman ne gosteririr bilemem duanizi eksik etmeyin 🥺❤️🩹
acelyaakba qizcee_ benimde suyum geldi bende hastanede yatıştayım doktorum içerde kalabildigi kadar tutucak enfeksiyon olmazsa ayrica zaten serjklaiyim riskli bi gebelik geciriyorum 30+5 günlük umarım evlatlarımız biraz daha dayanır
Sevolino qizcee_ çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun evladınızı size bağışlasın. Crp bakıldı mı? Kendinizi enfeksiyondan korumaya çalışın enfeksiyon olursa sıkıntı oluyo çünkü
qizcee_ Sevolino hayir bakilmadı idrar kan tahlili verdim bi bi test yaptilar suyumun gelip gelmedigi onun disinda bi sey yapilmadi allah razı olsun 🤍
Emsalk qizcee_ rabbim evladınızı size bağışlasın sağ salim 🙏 inşallah biran önce ikinizde sağlığınıza kavuşursunuz ❤️