Shnkh Enox igne kullanyrm 10+5 oldum karnımdan oluyrm ne zmana kadar karnımdan olmam gerek bilen varmi
Nus_12 Shnkh karnm cknca hareketlerini hissettiğimde koluma vurmaya başlamıştım korkuyodum karna vurmaya
Aysebayrm54 Shnkh istediğiniz haftaya kadar vurulabilirsiniz ben 33 e kadar göbekten vuruldum haftam dolduğu için bıraktım artk
Ebruaydn Shnkh 9 ay boyunca karnımdan vurdum 37 haftalık oldum son 11 iğne 11 Aralık sezaryen olucam nasipse ☺️
biizaaa Morkalpannesi Gokturkmom_ 58ee Nus_12 Aranızda bu iğneyi vurunurken kanama yaşayan var mı ben de 10+3 deyim dün yoğun kanamayla doktoruma gittim yatış verdi şuan kahverengiye döndü ama 6. Haftamdan beri lekelenme yaşıyordum ara ara, bugün sabah doktorum iğneyi bir gün yap bir gün yapma dedi
Shnkh 58ee göbekten vuruluyrsnuz ya göbek deliğinin bir gün sağından bir gün solundan vurulyrm sizde oylemi yaoyrsnz
Hilob @“Shnkh” 12 haftaya kadar karından yaptım sonrasında değiştirebilirsin dedi doktorum ben bacaktan yapıyorum şimdi