Yareenn 28 haftalık bebeğim ama dünden beri hiç hareketlerini hissetmiyorum tatlı yedim soluma yattım ama bir işe yaramadı pek böyle birşey yaşayan var mı
Hilalalara Yareenn bende 28 haftalığım ve her zaman olduğundan daha fazla hissediyorum uyku esnasında ki dönüşlerini bile hissediyorum bi doktora görün derim canım
Zehra5507 Yareenn uyuyordur Bence ama ellerinizi biraz bastırın karşınıza biraz daha çikolata yiyin artık uykuları uzun oluyor
Enguzelmucizem Bende öyleydim çok şükür biraz önce ben burdayım dedi tam 28 olduk bizde hareket ederse bize de haber verin olur mu 🤲
Enguzelmucizem Yok canım ben öğlen den hissetmedim fazla evhamlı olduğum için korktum ...parmaklarinla karnina hareket yaptın mi
Tupbebekannesi 29 haftalığım ve hareketleri çok fazlalaşti uykudayken bile elini falan bastir belki uyuyordur eğer hala etmiyorsa bir doktora git canım bence dün kaçtan beri hissetmiyorsunuz ?