Halil beye gidenler var mıydı? Biliyorsunuz hastanesi kapatılmıştı. Şimdi 2 Aralık itibariyle Esenyurt Esencan hastanesinde yeniden görevde. O doktor gerçekten büyük bir doktor. İyi ki yeniden göreve döndü. Gidenlere, arayıp bulamayanlara müjde olsun.