Kızlar 1 aylık felan hamileyim daha çok yeni biliyorum kilomda var normalde de kese hemen gözükmüyor bende bir haftadır hastaneye git git gel yapıyorum en son kadın doğum radyolojiye gönderdiler cuma günü saat 11 de orada gözüktü fakat sol yumurtalıkta dediler doktor ise bu bir dış gebelik gibi dedi evet beta HCG artıyor kesede var ama sol yumurtalıkta dedi bu kese orada buyur ve yumurtaligi patlatır iç kanama geçirirsin hayatına mal olur gibisinden konusyi beni çok korkuttu ağrın sancın kanaman lekelenme varmı dedi hayır dedim çünkü hiçbiri yok normal rutin bir hayatım var doktor yatış verdi fakat 4 yaşında bir oğlum ve gurbette olduğumuz için kabul etmedim ultrasyonda yarım saat kalmama rağmen hala ne bir ağrı ne bir leke nede bir kanama var bir kaç kişiye sordum akıl danıştım dış gebelik olsa ağrıdan sancidan duramazsin kanaman olur vs dediler yarın için başka bir hastaneye başka bir doktora randovu aldım böyle olup yanılmış olabilirlermi yani yanlış görmüş olabilirler mi bana bir akıl verin içimi rahatlatın nolur oglum için cok korkuyorum ya birşey olursa oğlum ne olacak diye lütfen içime su serpin