Bebemiz Emzik meme reddi yapar mı 49 günlük bebeğim malesef kolik. Son 2 gündür emzik denemek istedim belki ağlaması azalır diye işe de yaradı 3 saat emzikle oyalandı ama sürekli emziği çekiyor yani süt gelsin istiyor sanki. İlk gün 3 saat içinde mememi vermemi denedim almadı. Uyudu uyanıp ağladı mememi verdim emdi. Sabah da hiç emzik vermedim normal emmeye devam ettiZ Dün yine kriz saatinde emzik verdim tuttu ve memeyi yine redddetti. Uyudu uyandu reddetti aç olduğu halde. En son akşam 10 dan sabah 5 e kadar direndi uykuda emzirdim emdi. Şimdi uyandı emmiyor. Emzikten dolayı olabilir mi lütfen yardım . Zaten kolik bebek emmeyi de bırakırsa ne yapacağım
Sevgikaya1525 Bebemiz evet kuzum malsef emzik biberon kimi çocukta meme reddi yapıyor bence kullanma benim oğlum 5 ay vermedi mecbur biberon ile veriyordum ve 5 ci ay emdi ben biberon emzik herşeyi kestim cnkü büyük de olsa meme reddi geçmişim vardı
gmz10 Bebemiz 1 aydan sonra doktorlar kullanabilirsin diyorlar. Ama bence 3 saat emzikle oyalanması çok uzun olmuş. Sakinleşince ağzından emziği alın. Uykuya geçişlerde biz emzik kullanıyorduk ama uykuya dalar dalmaz alıyorduk mesela. Şimdi3 aylık emziği almıyor😅sakinleşmesi için de kullanıyorduk kriz saatlerinde.
Bebemiz gmz10 3 saat oyalandı ben aralarda çıkarmayı denedim çıkardığım an ağlamaya başlıyordu. Ve emziği öyle bir tuttu ki 3 saat hiç ağzından düşürmeden ben de herhalde oyun oynuyor acıkmadı diye düşündüm ilk verdiğimde. Uyuduğu an ağzından çıkardım. Sonra gece sabah normal emzirmeye devam ettim. 2.gün yani dün yine emzik verdim bu kez uyuyup uyandı yanlışlıkla bi emdi 2 dk mememi sonra gözünü açıp farkedince çığlık öığlığa ağlamaya başladı. Şimdi de uyanıkken almıyor. Bir şekilde uyudu uyandığı an ağzına vereceğim mememi bakalım ne olacak. Ama emzik meme reddine sebep olabilir yani öyle mi. Bana sakız gibi sebep olmaz ver demişlerdi :(
gmz10 Bebemiz 1 aydan sonra meme reddi yapmaz deniyor aslında.Sakinleşsin emziği alıp hemen memeyi tutturun belki öyle işe yarar. Yoksa emzik kurtarıcı bence. Ki ben de uzun süre vermek istemedim, 1 aydan sonra verdim. Şimdi tutmak istemiyor keşke tutsa diye uğraşıyoruz😅
Eylley Benim meme ucum ufak. Büyük kızımda emzik verdik bir daha meme emmedi, reddetti. Küçük kızımda ne emzik ne biberon verdim çocuk 3 yaşına kadar emdi. Diyeceğim o ki emzik meme reddi yapar. Sütünüz varsa bırakın sizi emsin
Bebemiz Eylley sütüm var şükür kolik bebek olduğu için geçen gün 18.00 den 03.30 a kadar ağladı nefesi kesiliyor emzik deniyelim dedik. 49 günlük ve 47 gün hiç emzik vermemiştim. Sonra sakız gibidir oyalar memeyi reddetmez ver dediler 2 gün denedik ilk gün memeyi reddeder gibi oldu ama sonra emmeye devam etti. Dün ne olduysa oldu 3 saat yine emzikle oyalandı hadi daha acıkmadı diye düşündük sonra memeyi verirken krize girmeye başladı. Gece uykuda emzirdim sabah 5 teniimdi uyandı bilinci yerinde memeyi almıyor. Uyuttuk bir şekilde uyanıp kendine gelmeden yine emzirmeyi deneyeceğim. İnşallah emmeye geri başlar.
Eylley Bebemiz burnunu kontrol ettin mi tıkalıysa da emmez çok gazı varsa da emmez. Gazı için karnına zeytinyağı ile masaj yap bacaklarını karnına hafifçe basıp çekerek hareket ettir. Meme içinse ara ara hep dene hiç vazgeçmeden. Süt emmedi aç kaldı diye biberona sağıp verirsen yine emmez. Çocuğunu al sakin bir yere geç kucağında gezdirerek meme vermeyi dene. Biraz karışık yazmış olabilirim ama çok zor bir süreç gerçekten. Benim kızım 4. Ay meme reddi yaptı ben hiç vazgeçmeden defalarca denedim tekrar devam ettik. Kendini üzmeden yoluna gireceğini düşün canım.
Eylley Bu emzik meselesi de çocuktan çocuğa değişiyor. Bazı çocuk var hem meme hem emzik hiç sorun yaşamadan devam ettirir bazı çocuk var emzik biberon emmek kolayına gelir memeyi reddeder. Seninki ikinci sınıfa giriyor emzik oyalar diyenlere lütfen kulak asma ısrarla emzirmeyi dene. Gazlı dönem de bir süreç geçeceğini unutma senin moralin herşey den önemli
Bebemiz Eylley teşekkür ederimmdestek için. Evet hiç pes etmeden devam edeceğim. Sadece moralim istemsiz bozuluyor. Dediğiniz gibi benim bebeğim sanırım ikisini bir arada yürütemicek çünkü emzikten sonra memeyi gördüğü an ağlıyor. Oysa emzikle oyalanınca ne kadar sevinmiştik en azından ağlayıp yorulmayacak nefesi kesilmeyecek morarmayacak diye. Ancak meme daha önemli emzirip emziği hiç vermeyeceğim
Eylley Bebemiz ayrıca destek istersen paylaşmak istersen yazabilirsin inşallah ikiniz içinde güzel şeyler olur