Iraz istediğim gibi hamburger yedim hiç pişman değilim😂 tabi ayda max 3 kez oluyordu bir de ilk 3 ay diyet yapıp sağlıklı beslenmiştim diye rahattım ama çok da takmamak lazım o çocuk dünyaya geldikten sonra da her türlü yararlı zararlı şeye maruz kalacak zaten